Lejrskoleture

Tidligere lejrskoleture:

Udover vores almindelige skolerelaterede ekskursioner til bla. Folketeatret, Det Kongelige Teater, Naturskolen, Den Blå Planet, Geologisk Museum, Brorfelde osv. tager vi hvert år på lejrskoleture. Lejrskoleturene går både udlands og indlands og varer typisk fra mandag til fredag. Skolens elever inddeles på turene ud fra skoleforløb og sociale relationer.

Skolen har tidligere besøgt Prag, London, Berlin samt været på tur i Jylland, på Bornholm og på Møn.

Turens destination afhænger nogle gange af, hvad eleverne har arbejdet med i skoletiden. Fx. havde vi i foråret 2015 projekt om 2. Verdenskrig, hvilket derfor lagde op til en tur til Berlin. Ligeledes havde afgangseleverne haft om Jack the Ripper i engelsk, og derfor gik turen til London med privat Jack the Ripper tour inkorporeret.

De sidste par år har skolen besøgt Grækenland med et mellemstort hold elever. Alt tyder på, denne tradition fortsætter, da behandlingsarbejdet, det sociale samværd mellem eleverne og mødet med andre kulturer får plads til at være i højsæde.

Herunder er link til nyeste sommertur. Klik her for at se de ældre sommerture i vores arkiv.

2020 lejrskoletur til Bornholm - Klik på billedet herunder for mere info og billeder.